+420 604 441 816 vaclav@talhofer.cz

Představení týmu

Václav Pokorný

Václav Pokorný

Finanční koncipient

GSM:     +420 736 522 981

E-mail:   vaclav.pokorny@talhofer.cz

O mně

Dobrý den, jmenuji se Václav Pokorný, ve firmě Talhofer Finance s.r.o. pracuji druhým rokem na pozici servisní koncipient a mým hlavním úkolem se dlouhodobý servis stávajících klientů.

S klienty řeším, aby jejich smlouvy byly správně nastavené s ohledem na jejich současnou finanční a životní situaci.

Přínos pro klienta

Vždy mají možnost se na mě obrátit.

Přínos pro kancelář

Nárazník pro klienty.

Veronika Skalníková

Veronika Skalníková

Specialistka úvěrů a neživotního pojištění

GSM:     +420 732 275 156

E-mail:   nezivot@talhofer.cz

O mně

V kanceláři působím jako specialistka neživotního pojištění a hypoteční specialista.

V rámci neživotního pojištění servisuji našim klientům veškeré smlouvy jejich majetku, řeším s klientky správné nastavení smlouvy, aby klient nebyl díky špatně nastavené smlouvě znevýhodněn a poškozen, hlídám výročí smluv a v předstihu s klienty řeším přepočty daných smluv. Dále v rámci neživotního pojištění s klienty řeším vypovídání smluv z důvodu prodeje pojištěného majetku, podílím se i na hlášení pojistných události v rámci neživotního pojištění.

Dalším odvětvím mé práce v kanceláři je zpracovávání úvěrů našim klientům od počáteční představy celého konceptu úvěru, po podpis smluv a splnění následných podmínek daného úvěru. S klienty řeším nejen úvěry na nákup nemovitosti, popř. rekonstrukci, ale i úvěr na pořízení čehokoliv.

Ing. Darja Urbánková

Ing. Darja Urbánková

Specialistka klientského servisu

GSM:     +420 777 868 335

E-mail:   klientsky.servis@talhofer.cz

Přínos pro kancelář

V rámci kanceláře mám na starosti téměř veškerou administrativu a zároveň přípravu podkladů k odevzdání na centrálu. Dále se podílím na denním chodu kanceláře (pošta, vyzvednutí a doručení dokumentů apod.). 

Přínos pro klienty

Můj přínos pro klienty spočívá v dobré spolupráci se všemi kolegy v týmu. K požadavkům od klientů se snažím přistupovat zodpovědně, samostatně a pokud možno s předstihem.

Pokud tedy spojím přínos pro klienty a pro kancelář, tak z mé strany je tedy v nastavení a rozvržení si práce ,,v hlavě‘‘, systému a časovém harmonogramu. To mi dává časovou rezervu pro řešení případných urgentů. Zároveň mi to umožňuje věnovat se dlouhodobým úkolům, aniž by to ovlivnilo denní chod kanceláře.

Přínos pro kancelář

Z pracovního hlediska věřím, že můj přístup k práci je zároveň přínosem pro mé kolegy. Z lidského hlediska, myslím, že tvoříme dobrý tým. 

Napište nám